Dålig natt och på 1 års kalas för Aurora!!

Hejsan =).
I natt så var det katastrof.
jag mådde illa, allting snurrade i huvudet och hade ont i tanden och örat.
sen åt jag en macka vid ca halv 4 tiden på morgonen.
då blev jag lite bättre!
Kl: 10 på morgonen så mådde jag toppen igen :).
Sen gick jag, Josefine (www.jozzes.blogg.se) och mamma till stan och köpte födelsedag present till Aurora på 1 års dagen.
och så gick vi och fikade.
sen åkte vi till Aurora.
där hade vi det jätte kul. det var jätte många personer där.
och så proppade vi i oss godsaker.
sen åkte vi hem.
då så tittade jag på film.
i morgon så ska vi åka hem igen till stockholm. :(:(:(:(:(:(:(
jag vill inte hem jag vill vara kvar här.
ha det bra!!
MVH: Pommes (Linnea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0