Hos Flemming, BIO och midddag hoss bettan =).

Idag så var jag, josefine (www.jozzys.blogg.se) och mamma hos morbror Flemming!
där så fikade vi och så gick vi en promenad.
sen så åkta jag, joseine och mormor till en BIO-salång i oskarsström och såg på: percy* jackson- kampen om åskviggen. jag och josefine hade redan sätt den men den var ändå lika bra!
Sen när bion var klar så gick vi och åt middag på något spm hette: Bettans chosk* och kök.
Där åt vi hamburgare med pomfritt. det var SUPER gått.
och Bettan som jobbade där var hur trevlig som hälst.

Ha det bra

kram Pommes (Linnea)

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har en tävling på min blogg också. Länka till dina kompisar så får dem också vara med :)

2010-04-08 @ 20:51:56
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0