Mordernjazz idag. yiiihaaa!

Hej hopp alla bloggläsare.
Innan jag börjar hur det gick på mordernjazzen ska jag säga: KOMENTERA!!!!!=D
så....

Jag går på mordernjazz som är M. Det är när kam har gått i 4 år på dans.
Men jag är F som är när man har dansat i 3-4 terminer.
Så jag visst att det skulle bli lite svårare än vanligt.....
Först så stretchade vi. sen så kom geografin. Det var ganska svårt. men när jag väl lär mig lite mera och nu när jag har tränat hemma så tycker jag det är lite enklare.
Jag vet inte vad låten heter. det är inte diräckt någon som sjunger. det är mest: bombombombom. och kanske några andetag ibland och så blir det ibland: KLICK.
Jag har jätte ont nu i hea kroppen för jag har gått ner mycket mer med armarna och ha raka ben. <Det har jag aldrig klarat. men nu så nuddar jag NÄSTAN:):):):)

Nu ska jag snart äte pizza hut:):):):)

byebye //pommes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0